keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Kesä lähestyy...

Vihdoinkin olen saanut valittua kuvat,
jotka tulevat näyttelyyn esille.

Valinta oli vaikeaa, koska on niin paljon
ihania kuvia, joista aistii tuulahduksen
mennyttä aikaa...













Olen myös lukenut valtavat määrät vanhoja
kirjeitä ja kortteja

- ja valinnut niistä mukaan sellaisia, jotka
kertovat omaa tarinaansa Pappilan Wainiolla.

Olen istunut Vaasan maakunta-arkistossa
ja lukenut vanhoja mielenkiintoisia
papereita, dokumentteja, muistilappusia...

oppinut uutta, ymmärtänyt, nauranut,
välillä ollut tippa silmäkulmassa...













Nyt olen suunnittelussa loppusuoralla ja
näyttely alkaa oikeasti muotoutua
sellaiseksi
kuin olen sen jo pitkän aikaa
mielessäni nähnyt.

Lähipiiri on suhtautunut kiitettävän
kärsivällisesti harhaillessani
omissa ajatuksissani,
kiitos heille...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti